Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Uwekkk...crying like babies :'(



Hari ini adalah hari yang paling sedih dalam kehidupan aku,
kenapa pulak aku nak bersedih..?
nak tahu kenapa..?
sebenarnya macam ni, orang yang aku sayang telah tinggalkan aku bersendirian di sini,
dia telah pun pergi ke Johor demi masa depan dia,
pergilah dikau wahai insan yang ku sayangi,
semoga kau berjaya memperoleh kejayaan satu hari nanti!
AMIN...
erm, sedih pulak..!
mestilah, aku sedih tanpa dia disisi..
aku rasa diri aku tak lengkap dan sunyi,
kalau dia ada, aku akan rasa happy gila..
sebabnya dia adalah teman istimewa hidupku,
sekarang dia sudah tiada, tak dapat lah nak gadoh, gelak ketawa, outing, shoppink dll..
rasa ganjal tanpa si dia,
kenapalah dikau pergi terlalu cepat..?
belum puas aku merantapi diri mu!
Kembalilah dikau secepat yang mungkin,
aku amat merindui dirimu sayang :'(


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...