Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Basah Pipi !



Adat dalam sesebuah percintaan, mesti ada cemburu ? Mesti ada gadoh ? Mesti ada manja ? * saya suka yang ni ! Saya cuba harungi dengan hati yang sabar dan tabah . Tetapi sambil saya cuba mengharungi dengan tabah nya tanpa sedari air mata saya jatuh mengalir dengan perlahan-lahan~tiptaptiptap..adoi terpaksa tadah dengan baldi, takot banjir punye pasal ! Cepat-cepat saya lap, saya x mahu orang laen pk saya lemah dan mudah d'jatuhkan !

Dieyba Strong ! Dieyba Rock ! Dieyba Mengong !

Where the real Dieyba ? i' m just love the old me :) * searching...

Percintaan dapat mengubah sikap seseorang , now baru saya percaya . Sebab semua ni dah terjadi dekat saya , mesti nak kata "lu kena beb" yeah now i understand. Somehow i miss the old me ! Dieyba the strong gurl ever , x kan lemah if orang bebel something yang x betol or marah orang tu balik ! But now its look like Dieyba not strong , Dieyba damn WEAK ! Because the tears always out from her eyes, and she have no one to wipe its off. * kecian gyla dekat diri ni, begitulah story nye..!


As u alls know , Dieyba ni jenis suka meluahkan isi hati dekat blog & simpan dalam hati sampai mati ! * x pew laa biar orang buat saya, nanti dia akan dapat balasan lebih teruk dekat akhirat kelak ! So i have prob wif someone , and Dieyba luah dekat blog yang someone tu lari dari kesalahan . And see ? What one of my friend say ? Memang ada betolnya . But sayang Dieyba dekat si dia laen dari yang laen oke ! Tengs my friends because sedarkan saya bout its . But is WORTHLESS sebab sayang itu hadir dengan sendiri tanpa di undang , bukan kita paksa dia datang dan pergi . Kita hanya mampu berusaha untuk jadi yang terbaik untuk si dia dan relation yang terjalin agak lama ! * myopinion "Rambut sama hitam, hati lain-lain sayang" . Memang ada orang lain lagi PERFECT , tapi Dieyba masih waras and tahu yang Dieyba not perfects enough for anyone that perfects .


I fell want to cry again , lepas semua . Tapi semua itu membazir dia bukan tahu kalau saya menangis lagi untuk malam nih . And i think him not care about me . Lagipon dia jarang open my blog . Bagi saya sesiapa yang sering or selalu blogwalking and read dekat taman nih ! Dia adalah orang yang ingin tahu pasal saya and care pasal saya ! Even seorang tu seorang STALKER or HATERS me ? At least mereka ada juga mengambil berat pasal saya . Cukuplah Dieyba bagitahu macam ni , kalau stay x dapat tangkap apa yang saya rasakan . Sememangnya kita telah membazir masa yang agak lama *forhim really a waste guys . Kesihan saya kan ? Huhu.. ambil simpati dekat orang jee ! x berguna pula hidup kadang-kadang .


I such a wimp , because i can' t be alone without you . I really Need & Miss you right now ! Can' t you get its ? Huh ! ntah apa yang saya mencarot dalam blog ni pon x taw laa . I just need to let all out because i' m tired to save in pale otak nih ! Sakit sangat-sangat ! Mix wif my heart , bertambah sakit nye Allah saja yang tahu macamne asa dekat hati ni ! I' m just hoping , yang dia akan pujuk saya balik and will wipe my tears when its drop down =')

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...