Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Y do i feel likee dis..?




Aku tak kan pernah bisa. Untuk melakukan semua.
Yang kau inginkan. Dan semua yang kau ingin ku tuk bisa.
Aku tak kan pernah bisa. Untuk melakukan semua.
Ynag kau impikan. Dan semua yang kau dambakan.
Aku tak sanggup lagi kau lukai. Aku memang terlahir begini.
Apa dayaku untuk memilih. Biarkan saja aku begini.
Biarkan saja aku sendiri. Biakan saja aku.

..........

Ku tak kan pernah tertawa. Ku tak kan pernah bahagia.
Ku tak kan pernah merasakannnya. Bila kau tak disini.
Ku tak kan pernah tertawa. Ku tak kan pernah sempurna.
Ku tak kan pernah merasakannya. Bila kau tak disini.
Izinkan aku, berlutut mengharap kau tuk kembali.
Izinkan aku, berharap dirimu kembali, dan kembali.
Dan kembali lagi. Peluklah diriku dan jangan kau lepaskanku.
Dan jangan kau lepaskan ku darimu. Ku tak kan pernah tertawa.
Ku tak kan pernah bahagia. Ku tak kan pernah merasakannya.
Bila kau tak disini.

..........

Dulu kau selalu ada. Dulu, kau ada selalu. Tetapi kini tiada lagi.
Dulu kau selalu bisa. Dulu, kau bisa ada selalu. Tetapi kini tiada lagi.
Tiada lagi kini. Sayang, telah hilang.
Dulu, oh sangat indah. Dulu, oh indah sangat.
Tetapi kini tiada lagi. Tiada lagi kini. Sayang telah hilang.


p/s: Sayang, hmm..takada apa laa :(


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...