Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Wǒ xiǎngniàn nǐ



Mesti korang pelik kan..? kenapa aku pokpek pasal "Xiangnian" ni ?? apa maksud tuh..? ni maksud nye. ehem2. pegi beli buku Chinese laa. aku pon bace at ctu jew! al maklom laa x bpw nak pandai bahasa cina nih! ~sedang menguasai 4 bahasa..! Whoa ^.^

Siyesly, aku kangan bangat ama dia!*tett..bhsa indon da kua, ngee! 4week more to go.. i'm gonna die after thats. argkh~ no!!! ya Allah tolong kuat kan semangat hambamu yang lemah ini. adoit, untuk berjuang demi masa hadapan. ecehcehhh..*x bole bla ayat skema aku ni! wee telebey suda. huhu, nahhh..? just to missing him. pale otak teros mengong kowt! *hahaha, bila aku pk2 kan alik an. beruntung gak kn u dapat i ? haha no need to explain. u sendiri taw ryte.? huhu..si buncit selalu berkata * "idop bertambah indah bila hadirnya Nur Adiba, your different than others" Wahh3..terharu bila dia ungkapkan kata2 tu at aku! sedih gyla, sampai menitis airmata aku! (sampai mati aku x akan lupa kata2 tuh)



sejak dia pergi aku selalu mimpikan dia. awww! gewdix plus poyo, kih3. aku mimpi dia tbe2 datang pelok aku dari belakang. woahhh! crazy ryte ? huhu, yeah..! hope mimpi aku akan jadi kenyataan. I miss him so damn much!!!
sayang cepat2 lah balik key ell, baby x mau berjaohan macam ni lagi!


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...