Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Dunia Kanak-Kanak Riang..!




ini laa masa untuk aku bajet good-good, hahaha.. jangan laa marah nyah. bukan selalu bak kata P.Ramlee kadang-kadang, jarang-jarang pastoo aku x tahu dia bebel apa lagi. lupa pulak! aiyaaa ~ mengong suda otak nih, kebiolan cikit. harap maklum!

straight to the point, walaweh speaking omputih plak aku nih! actually PESBUK (dunia yang penoh dengan dunia khayalan) aku daa bertukar muka & rupa. hoyeahh2! and ada SUPRISE!


Layout baru! ELMO chomeyl macam tuan dye jugak!
(AKU ADA, KAU ADA TAK? hahaha* gelak tajam)

terimas atas pengorbanan cik tangan, cik mata & cik otak,
kerana anda telah berjaya menghasilkan muka buku saya kelihatan menarik..!

hadiah untuk Cik Tangan, Cik Mata & Cik Otak adalah :

hahahaha...
tangkap leleh tuuu..
p/s: jangan nak suka cgt, kang ada yang kena ciom plax..!


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...