Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Andai kau tahu !



Air nampak tenang sekali, siapa sangka dengan tiba-tiba ombak melanda.
Aku cuba untuk kuat menghadapi segala rintangan yang aku hadapi
tapi ...
Keadaan sekarang betul-betul membuat hatiku terluka,
dan tidak dapat berdiri langsung.
Aku tidak kuat lagi seperti dulu.
Kemungkinan badan ku kuat lagi tapi hatiku semakin lemah.
Lemah dengan keadaan yang sunyi dan ditinggalkan oleh orang yang tersayang.


Aku rindu dia !
Harapan dan kasih sayang sememangnya penuh dihati dan kepala otak ku !
Apatah lagi memori yang terkumpul semasa bersama.
Hanya Tuhan saja yang tahu betapa aku cuba untuk senyum dihadapan keluarga dan kawan-kawan ku !
Mereka risau dengan keadaan ku,
tapi apa kan daya aku x larat nak hadapinya !
Dia orang yang pertama mengajar aku erti CINTA, erti KASIH SAYANG !

Aku percaya dia satu-satunya untuk ku, yang Tuhan telah takdir kan.
Sekarang aku hanya mampu berdoa agar ia adalah orang itu.


Aku tunggu dirimu SaYaNg !!!

guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...