Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Sedap Plus Puas !



Assalamualaikum readers !

dah lama x berceloteh kat sini kan ?
hari ni jari jemari aku gatal nak menaip kat entry ni ..
tiba-tiba mood rindu merindui dekat blog yang dah bersawang ni !
har3 * gelak sekuat hati !!!

okok~ hari ni i nak share story molly dengan u alls lah, bole kan ?
030711 adalah hari Sunday persamaan dengan hari ahad ! kih3...
hari untuk bersuka ria dengan family, kengkawan & kasih sayang !
betol ke ? erm,
tapi i cuma boleh bersuka ria dengan family jee,
bcoz kengkawan & my bofie always busy plus then dah mula lupakan i,
" perh..kowang semua memang sahabat terbaik lah !
untung aku kenal kowang semua kan ?! "
ayat perli !!!
mood : sedih

Jam ditangan sudah pukul1.30 pm aku keluar seorang diri pergi shopink dekat KL untuk tenangkan hati & fikiran.
pewh..mata wa x bole tahan tengok sana sini ada SALE !
aku pun mula la menjejakkan kaki aku ke kedai-kedai yang aku suka !
lepas puas dapat barang keperluan aku, aku pun terus kan perjalanan untuk mencari barang si dia pulak ! alahai romantik gitu (*v*)
setiap bulan aku mesti bagi ole-ole untuk si dia
sebagai tanda pengharagaan terima kasih dekat si dia !

this for u sayang
*kali ni aku hadiahkan si dia baju kemaja from Matsuda.

Selepas bosan berjalan keseorangan,
tiba-tiba aku tergerak hati nak calling2 mummy,daddy and lil brother!
ajak dyeorang keluar makan dekat McD & Nandos Jusco Maluri !
al maklum lah aku dah dapat WANG BESAR kan,
let's see our orders!

1- McD everyweek i eat this !
2- 1/4 chicken with fresco salad & peri chips
3- Mushroom soup
4- chic strips with med rice & coleslaw
5- total: Rm 150 ~sudah terbang

I FOOD
*sedap plus puas dapat melantak banyak-banyak !

Ok done ! maybe hari akan datang aku akan share story molly dengan u alls lagi !
apa2 pun korang adalah READERS yang aku sayang
salam...




guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...