Ini blog hak milik gadis comel yang hanya menggunakan jari jemari untuk meluahkan isi hatinya ^_^

READERS :

Keep The Promise!



Hmm...
“Mungkin kamu boleh luluh dengarkan kata aku,” dan bukan setakat hati luluh yang kurasai. Ia disertai semangat yang hilang. Ia disertai penyesalan teramat.


Aku dan kenangan manis kita teruskan belayar sepi.
Jiwa yang telah dicuri, kau kembalikan retak. Bukan aku tidak cuba untuk baiki, tapi keadaan semakin teruk bila aku tahu kebenaran penipuan di sebalik kisah bahagia kita. Kisah bahagia yang merupakan satu penipuan. Kau pandai, kau ciptakan ia dalam hati aku. Dan akui kau terlebih pandai. Kau tahu aku tak akan biarkan kau pergi begitu sahaja. Untuk bebas, inilah yang kau lakukan.


Di mana janji kita? Di mana kata-kata dahulu?
Hanya aku masih ingati itu, dan kau?Mencipta lagi satu kisah bahagia yang aku sangat pasti, merupakan penipuan,dengan dia.


JANGAN PERNAH BERUBAH...

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan

Reff:[*]
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

[**]
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Back to Reff:[*] , [**]

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya


P/S: OVER & OVER
I TRIED
AND OVER & OVER
YOU LIED
AND OVER & OVER
I CRIED
AND I DONT KNOW WHY?


guna AKAL berfikir,guna HATI merasa dan guna JARI meluahkan ^__^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...